Studiedag 2024 : inschrijvingsmodaliteiten

De studiedag heeft plaats op vrijdag 15 maart.

Om in te schrijven voor de studiedag dient u lid te zijn van PROFFF vzw. Het jaarlijkse lidgeld is voor 2024 vastgesteld op €25.
Inschrijving voor de studiedag kost €65 voor leden van PROFFF en €25 voor studenten (studentenkaart wordt gecontroleerd bij het onthaal!).
Inschrijven kan vanaf 24 januari, 14 uur.

Hoe inschrijven?

Om in te schrijven voor de studiedag moet u lid zijn van de vereniging en in orde zijn met de betaling van het lidgeld.

  1. Bent u lid? Ga dan meteen naar 3

  2. Bent u nog geen lid?
    • Meld u aan: ga naar www.profff.be en kies voor de rode knop ‘Registreren’ in de rechterbovenhoek.
    • Vul  het formuliertje in.
    • In uw mailbox krijgt u vervolgens een betalingsuitnodiging. Controleer ook of deze mail niet terechtgekomen is in uw spamfolder.
    • Na ontvangst en verwerking van uw betaling sturen wij u een mail om uw wacht­woord te kiezen.
    • Hierna krijgt u leden­toegang tot de site en bent u lid van PROFFF.


  3. U kiest nu voor ‘inloggen’ (naast de rode knop ‘Registreren’), en geeft uw gebruikersnaam en pas­woord in.
    U komt op uw ledenpagina. In het midden van die pagina staat de kalender.
    Ga naar de datum van de studiedag: 15 maart 2024. U zal zien dat deze dag gemarkeerd is.
    Klik erop, en klik vervolgens op ‘Meer info’. U ziet dan de info over de studiedag en daaronder ‘pro­ducten’. Het is hier dat u uw keuzes maakt.

  4. Het eerste product dat u aankoopt is de ‘deel­name aan de studiedag’ De aankoop hiervan is verplicht, zonder deze aan­koop is de inschrijving niet mogelijk.
    Studenten genieten korting. Zij kiezen voor "deelname studiedag als student"  en mailen een kopie van hun studentenkaart naar profff.vzw@gmail.com

  5. Vervolgens kiest u de conferentie en de  ateliers die u wil volgen.  
    Eens uw keuze gemaakt, klikt u op ‘aankoop beves­tigen’.

    In uw mailbox ontvangt u dan twee berichten. Controleer ook of deze mails niet terechtgekomen zijn in uw spamfolder. Het eerste bericht is een bevestiging van uw inschrijving met vermelding van de gekozen ateliers; het tweede be­richt is uw “kostennota” met de betaalinformatie. U kan deze kostennota ofwel online betalen, ofwel via overschrijving. Zodra we uw betaling ontvangen hebben, krijgt u daarvan bevestiging.
  6. Inschrijvingen zijn pas definitief na het ontvangen van de betaling.


BELANGRIJKE OPMERKINGEN

  1. De inschrijvingen starten op 24 januari 2024 om 14u. Dan verschijnt de studiedag in de kalender en kan u beginnen inschrijven.
  2. Door deze nieuwe procedure is het niet meer mogelijk dat de school u inschrijft voor de stu­diedag. Elk van onze leden dient zich individueel in te schrijven. De kostennota wordt op uw naam gemaakt. Indien u een kostennota op een andere naam wil hebben kan u dat aangeven door uw persoonlijke informatie aan te passen.
    • In de rechterbovenhoek, naast uw naam, klik op het pijltje naar beneden;
    • kies voor : "Mijn profiel";
    • bij adresgegevens: klik op het potloodje;
    • verander bij Facturatieadres het blokje “Zelfde als correspondentieadres” in “nee”;
    • vul als facturatieadres de gegevens van de school in - inclusief BTW- of ondernemingsnummer. (als u dit niet opgeeft zal de school wellicht vragen om een nieuw exemplaar van de betalingsuitnodiging. En dat is helaas niet mogelijk!)
    • geef geen nieuw e-mailadres voor facturatie op.

    U kan natuurlijk ook de kostennota op uw naam voorleggen aan de school als u terugbetaling wenst.

  3. U krijgt 20 dagen om de kostennota te (laten) betalen. Na 20 dagen wordt uw inschrijving automatisch geschrapt. Hierdoor komt uw plaats opnieuw vrij. Als u dan toch wil deelnemen, dient u opnieuw in te schrijven, met het risico dat een atelier dat u koos, volzet is.
    Vooral als uw school betaalt, kan dit een probleem opleveren omdat deze betalingen soms een procedure doorlopen die tijdrovend is. Wij suggereren u dan ook zelf te betalen en het bedrag aan de school terug te vragen.
  4. ANNULATIE:
    1. Indien je uiterlijk 7 kalenderdagen voor de aanvang van de nascholing annuleert, ontvang je het inschrijvingsgeld terug, met inhouding van € 10 administratiekosten.
    2. Bij annulatie minder dan 7 kalenderdagen voor de startdatum, wordt de volledige prijs aangerekend en bezorgen we jou het eventuele digitale cursusmateriaal.
    3. Indien je onverwachts verhinderd bent om de opleiding te volgen, en je wil je laten vervangen door een collega, contacteer dan PROFFF via profff.vzw@gmail.com
    4. Er wordt niet terugbetaald voor afwezigheid op de nascholing zelf.
    5. Indien PROFFF de studiedag of de nascholing afgelast, storten we het inschrijvingsgeld integraal terug.
  5. Studiemateriaal
    1. Na afloop van de nascholing vul je een digitaal evaluatieformulier in. Het evaluatieformulier is beschikbaar de dag na de nascholing, vanaf 12u. Vul dit formulier binnen de 30 dagen in om toegang te krijgen tot het (digitale) materiaal van de nascholing.
    2. Commercieel gebruik van het studiemateriaal (bv. cursusteksten, slides, video’s, oefeningen, …) verkregen in het kader van een PROFFF-nascholing is verboden.
  6. Voor eventuele vragen kan u ons schrijven via de knop “Contact” bovenaan deze pagina of rechtstreeks op profff.vzw@gmail.com